"Lista neagra" cu medici

Vom publica aici "lista neagra" sau "lista rusinii" cu medicii care:
  • nu ne respecta deciziile, adica INCALCA LEGEA,
  • ne preseaza sa vaccinam, adica INCALCA LEGEA,
  • ne preseaza sa semnam pentru refuzul vaccinarii, adica INCALCA LEGEA,
  • au vaccinat copiii fara acordul nostru, adica INCALCA LEGEA,
  • ne-au dat datele personale la DSP, Protectia Copilului, adica INCALCA LEGEA,
  • prescriu antibiotice fara analize, pana si Ministerul Sanatatii duce o campanie de constientizare a pericolelor administrarii de antibiotice la intamplare http://www.ms.ro/antibiotice/, etc.
Reamintim:

Divulgarea de catre medici, asistente a datelor personale ale pacientului (stare de sanatate, tratamente, numar de telefon, etc) incalca Legea Drepturilor Pacientului, Codul Deontologic al Medicilor, Legea nr. 306 din 28 iunie 2004 privind exercitarea profesiei de medic, International Code of Medical Ethics of the World Medical si Codul Penal, fapta care se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amenda penala.

Consimtamantul pentru vaccinare NU ARE VOIE SA FIE VICIAT PRIN AMENINTARE (de exemplu prin prezenta Politiei sau a Protectiei Copilului). Modalitatea de obtinere a consimtamantului trebuie sa nu fie viciata de intimidare, santaj sau inselaciune.


LISTA RUSINII:

Barbulescu Mariana, medic de familie, Petrila, Hunedoara - marturie primita de la mamica: "Am fost sunata sa merg la vaccinul de 5 ani, desi fata pana in prezent nu are decat cele din maternitate... I-am spus ca este racita fata, a zis sa merg oricum si daca ea considera ca nu sunt probleme, o vaccineaza... Am mers la cabinet doar cu sotul, fara fata, sa vorbesc cu ea... Ii-am spus ca imi este teama de vaccin si daca imi poate garanta ca nu pateste nimic... In loc sa imi explice frumos, a inceput sa tipe la noi ca suntem iresponsabili, ca a vaccinat o gramada de copii si nu au patit nimic... I-am spus sa imi dea in scris ca nu pateste nimic. A zis ca nu face asa ceva... Mi-a spus ca imi da fisele si sa plecam, ca nu vrea sa aiba de-a face cu asa oameni... Mi-a cerut sa semnez ca refuz si cand am refuzat sa semnez, a trecut pe fisa fetei ca refuz vaccinul si refuz sa semnez... Si pe deasupra mi-a facut plangere la protectia copilului ca refuz vaccinarea. Am mers la ea ca sa cer fisele, a zis ca mi le da cu drag, ca nu mai vrea sa aiba de-a face cu noi... Cand am intrebat-o de ce a sunat la protectia copilului a zis ca a cerut ajutor ca noi suntem inconstienti si ca fata va fi marginalizata, ca o vor da afara de peste tot. Am avut noroc ca cei de la protectie m-au inteles si au zis ca este alegerea noastra si nu avea nici un drept sa sune la ei."

Bercea Elena
, medic de familie, Iasi - marturie primita de la mamica:
"Buna seara! Zilele trecute sotul meu a mers cu baiatul de 1 an si 9 luni la medicul de familie (Dr. Bercea Elena din Iasi - are cabinet pe Primaverii) cu pneumonie, totusi ea i-a intins sub nas sa semneze ca nu suntem de acord cu vaccinarea, desi mai avusesem o discutie telefonica cu dumneaei si i-am zis la telefon ca nu ii semnez pentru ca momentan vaccinarea e optionala si ca nu exista legislatie care sa ii dea dreptul sa faca asta. Mi-a zis ca ma intelege, dar si eu sa o inteleg ca DSP-ul ii taie din bani. Chiar nu cred ca era momentul sa aduca asta in discutie, cand copilul era in stare asa grava... O seara placuta, Sorina G."

Cherata Doina, medic de familie, pediatru, Craiova, Dolj - preseaza pacientii sa semneze pentru refuzul vaccinarii.
 
Cogeasca Ecaterina Ioana, medic de familie, Bucuresti - face scandal parintilor ce refuza vaccinarea copiilor lor, tipa, amenința cu DSP, Protectia Copilului.

Comanici Florina Cristina, medic de familie, Bucuresti - marturie a unui parinte: "Nu mai sunt înscrisă la ea de aproape 2 ani. A insistat cu vaccinarea si induce in continuare părinții in eroare. Pe cei care nu-i accepta agenda, ii scoate din evidenta sa. O ticăloasă cu sange rece!"

Iacob Rozalia, medic de familie, Sighisoara - marturie a unui parinte: "Iacob mi-a pus fisele in brate zicand ca sunt o persoana cu care nu se poate intelege pe motiv ca refuz vaccinarea și tratamentele alopate pentru mine si copii. Mi-a spus ca sunt o taranca proasta din evul mediu, ca medicina e medicina, ca nu am vrut sa fac avort la recomandarea ei si am nascut acasa. Așa că, fără să cer eu, ne-a scos de pe liste, m-a reclamat la DSP, Poliție, Evidență Populației și a sunat toți medicii de familie din Sighisoara sa le spună să nu mă înscrie."

Palade Cristian, medic neonatolog, Bucuresti, Maternitatea Regina Maria - marturia unei mamici: "Medicul neonatolog Palade Cristian a fost responsabil cu ingrijirea bebelusului meu. Am refuzat vaccinarea in scris si verbal, cu toate acestea, copilul meu a fost vaccinat cu BCG, fapt pentru care am facut plangere penala la Parchet echipei de neonatologie de la Maternitatea Regina Maria."

Pop Stela, medic pediatru, Sighisoara - marturie a unui parinte: "Pop Stela, pediatra la Spitalul de Copii și Maternitatea din Sighisoara, nu a vrut să mă primească cu copilul nou-născut în ambulatoriu pentru că a sunat-o cealaltă (Iacob) și i-a spus că am născut acasă și nu vaccinez. Nu m-a lăsat să intru în spital strigând din ușă să ies afară că știe ea cine sunt și că nu își face de lucru cu mine... La fel, m-a facut taranca proasta, etc. 

A fost un adevărat circ pentru care lucrurile nu vor rămâne așa si eu le pregătesc ceva mega cu avocați și tot ce trebuie."

Rata Iamandica, medic de familie, pediatru, Galati - marturie de la o mamica: "Copilul meu e înscris la ea. Am refuzat vaccinarea, a încercat sa ma intimideze cu epidemia, cu faptul ca decesul infantil in rândul copiilor nevaccinați e de 10 ori mai mare decât in cazul celor vaccinați. Nu mi-a oferit prospect al vreunui vaccin, ci doar o broșura. De câte ori merg cu copilul la cabinet il tratează superficial si in graba si de fiecare data deschide subiectul vaccinarii pe un ton autoritar si intimidant. Pentru roșu in gât i-a prescris copilului meu de 10 luni, tratament recomandat copiilor începând cu 2 ani. M-a pus sa semnez declarația, de fapt, am scris dupa dictare cum ca refuz vaccinarea copilului meu si imi asum răspunderea si in caz ca ii îmbolnăvește pe cei din colectiv, desi imi spusese inainte ca nu va fi primit in colectiv. Grabita sa scap si sa plec mai repede, am scris si am semnat."

Schepp Aura Corina, medic de familie, Bucuresti - ameninta cu excluderea din lista ei a pacientilor care nu vor sa isi vaccineze copiii; unui copil de 1 luna nu i-a facut niciun consult pentru ca parintii au refuzat vaccinarea si le-a spus ca nu le va elibera nicio reteta cu medicamente gratuite pentru copil.

Sima Anca, medic de familie, Constanta - marturie de la un pacient: "Ne-a pus sa semnam inca de la inceput pe fisa copilului ca refuzam vaccinarea, altfel nu ne mai primea la control... Acum o luna, cand am vrut sa iau fisa, nu mi-a dat decat o copie semnata si Pparafata de ea, nu inainte de a-mi spune : <<Veti avea mari probleme cu vaccinarea, vor veni cu Politia la usa! Sa nu ziceti ca nu v-am zis!>>"

Teodoru Stela Florentina, medic de familie, Bucuresti - a refuzat sa dea adeverinta pentru participarea copilului la orele de Educatie Fizica si Sport pe motiv ca este nevaccinat.

Urdea Radu, medic de familie, Sibiu - marturia unei mamici: "Eu sunt din Sibiu si medicul nostru, Radu Urdea de la Cedonia imi face mari presiuni. In vara m-a sunat acasa sa vin sa vaccinez, iar acum mi-a refuzat pur si simplu toate adeverintele pentru inceput de an scolar si gradinita." Medicul Radu Urdea este vechi prieten de familie cu soţii Iohannis.


LISTA E IN LUCRU, DECI RAMANE DESCHISA!!!


Pentru cei care cauta un medic de familie care sa le RESPECTE DECIZIILE, asa cum e si legal si normal: LUATI LISTA CU MEDICII DE FAMILIE DE PE SITE-UL CNAS si sunati-i la rand. Le spuneti ca aveti copil nevaccinat si vedeti reactia lor. Daca spun ca e OK, mergeti si inscrieti copilul.
Aici e lista cu medicii de familie pentru Bucuresti:
Lista medici de familie CNAS Bucuresti



Va rugam sa trimiteti numele medicului si detalii pe adresa de email: anti.vaccinuri@gmail.com
Multumim!



Recomandam si urmatoarele articole:
Foarte important! Proiectul Legii Vaccinarii - varianta de la sfarsitul lui august 2017
Scrisoare deschisa proiectul Legii Vaccinarii
Vaccinarea NU ESTE OBLIGATORIE!
Reziduuri de metale gasite în vaccinuri
Statistici EXTREM DE IMPORTANTE despre reactiile post-vaccinale
http://anti-vaccinuri.blogspot.ro/2017/07/resurse-pentru-documentare-despre.html


NU vaccinarii obligatorii!

Acolo unde exista risc, trebuie sa existe alegere!

Corpul meu, decizia mea!

Copilul meu, decizia mea!


Grup facebook: Anti-vaccinuri, viață sănătoasă
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

STUDIU despre testul IDR (tradus)

Statistici EXTREM DE IMPORTANTE despre reactiile post-vaccinale

Marturie reactii adverse Silviu